CUM FUNCȚIONEAZĂ

Un sistem integrat de telemedicină 

Consiliere medicală de specialitate online sau la telefon

cere un demo

Convenabil. Rapid. Sigur.

Fie că ești acasă, la serviciu sau pe drum, te bucuri de consiliere medicală de specialitate fără nevoia unei vizite la un cabinet medical. Serviciul medical Telios este susținut de o echipă certificată de doctori și asistenți și oferă beneficiarilor acces nelimitat la consiliere medicală prin telefon, platformă online, aplicație mobilă și apel video.

consultatii-telefonice

Consultații telefonice

Acces telefonic rapid în Centrul de Asistență, cu directare internă către medici și specialiști după simptome și nevoi

  • Contact telefonic cu medicul în mai puțin de 15 de minute din momentul apelării Centrului de Asistență
  • Anamneză preliminară efectuată de asistenți medicali special pregătiți pentru telemedicină
  • Verificări telefonice efectuate ulterior consultului, de asistenți medicali specializați
  • Consulturi noi efectuate pentru beneficiarii care nu prezintă ameliorarea problemelor la verificarea efectuată
Consultație medicală telefonică
smarthphone-green

Consultații online

Acces online prin portal și aplicație mobilă la consiliere medicală pentru 21 specialități medicale și non-medicale

  • Atașare de documente medicale, fotografii, buletine de analize etc.
  • Răspuns garantat în 24 de ore, cu un timp mediu de răspuns de 2 ore
  • Rapoarte medicale pentru asiguratori pentru analize de laborator, radiologie, imagistică, medicină nucleară și explorări funcționale
  • Medicație și rețete verificate de farmaciști în sistemul Telios
Consultație medicală online
video-consult-yellowAsset 36

Consultații video

Discuții față în față cu medicul prin sistemul de videoconferință Telios

  • Potrivit pentru controale medicale amănunțite
  • Include sesiuni video pentru Psihologie, Nutriție și Fitness
  • Datele pentru stream-ul video trec prin serverele Telios Care, pe teritoriul României
  • Sesiunea video nu se înregistrează
Consultație medicală video

Întrebări frecvente

Cum se desfășoară o consultație telefonică?

Imediat după apelare, veți fi preluat de către un asistent medical, care va efectua o scurtă anamneză, pe care o va transmite unui medic pentru ca acesta să cunoască toate detaliile legate de cazul tău. După transmiterea anamnezei, asistentul vă apelează pentru a vă pune în legătură cu un medic.

Cum accesez contul Telios?

Accesează portal.telios.ro/auth/login și completează datele tale de logare.

În cât timp după ce am sunat în Call Center voi putea să discut cu un medic?

După finalizarea anamnezei de către asistent, ești pus în legătură cu un medic în cel mai scurt timp posibil, de obicei în 15-30 minute.

Pot discuta telefonic cu un medic de o altă specialitate decât Medicină Generală sau Pediatrie?

Dacă patologia ta impune o altă specialitate decât cele oferite în mod normal telefonic sau dacă dorești să discuți telefonic cu un medic specialist, acest lucru se poate realiza în funcție de disponibilitatea medicilor colaboratori, și îți este comunicată de către asistent, în timpul apelului sau ulterior.

Are medicul acces la istoricul medical înainte de a efectua un consult?

Da. În cazul consulturilor online, medicul are acces la profilul tău medical, iar în cazul consulturilor telefonice, medicul revede istoricul tău împreună cu asistentul medical.

Pentru mai multe răspunsuri despre serviciul medical Telios, accesează pagina de Suport.