Psiholog clinician
Bianca-Maria Marina
Psiholog clinician
Psiholog clinician cu formare profesională de bază în terapie cognitiv-comportamentală și supraspecializare în psiho-oncologie.
Educator parental acreditat de Circle of Security International.
Studii de licenţă în Psihologie, masterat în domeniul Psihologie, specializarea Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie, la Facultatea de Psihologie și Ṣtiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
A urmat programul de formare psihopedagogică Nivel I Monospecializare în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, UBB Cluj-Napoca.
Curs de specializare în psiho-oncologie, acreditat de Colegiul Psihologilor din România (CPR), pe o perioadă de 4 luni. A obţinut acreditarea internaţională în Programul de Educaţie Parentală „Circle of Security” din partea Circle of Security International, respectiv licenţa de utilizare a platformelor PAXonline și Depreter (ACPOR).
În ceea ce privește experienţa profesională, a activat ca și terapeut ABA în cadrul Asociaţiei JoyStory (Cluj-Napoca), în perioada 2018-2019.
Student practicant în psihologie în cadrul Institutului Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuţă” Cluj-Napoca, secţia Adulţi (2017-2019 și 2021-2022).
Voluntar în cadrul mai multor ONG-uri (2016-2018).
În prezent oferă servicii psihologice atât adulţilor, cât și adolescenţilor, precum evaluare psihologică, consiliere psihologică, consiliere parentală și educaţie parentală în format de grup, respectiv psiho-oncologie (evaluare clinică și intervenţie psiho-oncologică).
Deține competenţe în tulburări afective în context oncologic și nu numai, tulburări anxioase (anxietate generalizată, anxietate socială, atacuri de panică, agorafobie, fobii specifice), tulburare nosofobică (cunoscută ca și anxietate de sănătate), tulburări de comportament alimentar, tulburări de personalitate, tulburări din spectrul schizofreniei și alte tulburări psihotice, respectiv tulburări clinice și probleme psihosociale specifice adolescenţei (tulburare de conduită, opoziţionism provocator, dependenţă de substanţe, suicid, violenţă și emoţii intense de furie/rușine/vinovăţie, experienţe de tip bullying, dificultăţi de adaptare la clasă, comportamente de autovătămare, auto-critică, stimă de sine scăzută, dificultăţi în comunicarea cu covârstnicii, conflicte cu părinţii, ș.a.).