SERVICIILE medicale

Îngrijire medicală, oricând și de oriunde

Consiliere, diagnostic și opțiuni de tratament la telefon, online sau prin aplicație mobilă. 

Vezi cum funcționează

O cale mai bună pentru sănătate

Telios Care redefinește standardele prin tehnologie și soluții orientate spre îmbunătățirea experienței beneficiarilor. Oferim angajaților și persoanelor asigurate consultații de specialitate și recomandări de tratament, în orice zi și la orice oră. 

Doctor cu stetoscop

Consultații medicale

Consultul cu un doctor în mai puțin de 30 de minute din momentul apelului la Centrul de Asistență.

break-line

Anamneză efectuată de asistenți medicali special pregătiți pentru telemedicină — singurul serviciu de acest gen din România.

break-line

Posibilitatea de a atașa documente medicale, fotografii, buletine de analize prin platforma online sau aplicație, pentru un diagnostic și plan de tratament potrivit.

Medicamente și vitamine

Tratament

Sfaturi și răspunsuri cu privire la o afecțiune, diagnostic sau opțiune de tratament.

break-line

Medicii noștri oferă recomandări de tratament și rețetă de medicamente, în caz de nevoie.

break-line

Rapoarte medicale pentru asiguratori pentru analize de laborator, radiologie, imagistică, medicină nucleară și explorări funcționale.

Consult virtual via telefon

Monitorizare

Verificări telefonice efectuate ulterior consultului, de asistenți medicali specializați

break-line

Consulturi noi efectuate pentru beneficiarii care nu prezintă ameliorarea problemelor la verificarea efectuată

break-line

Atunci când este nevoie, medicii Telios consultă încă un membru al echipei de medici din Statele Unite pentru a garanta că diagnosticul sau tratamentul recomandat sunt cele corecte.

Siguranța și protecția datelor

Platforma Telios a fost concepută pentru a găzdui date sensibile și în conformitate cu cele mai stricte cerințe de securitate. Centrul nostru de Stocare Date și Centrala Telefonică sunt certificate HIPAA, ISO 27001, ISO 9001 și în concordanță cu normele privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal (EU GDPR).
hipaa
iso9001
iso27001
gdpr

Întrebări frecvente

Care sunt cele mai frecvente afecțiuni pentru care Telios oferă consiliere medicală?

Afecțiunile obișnuite includ alergii, astm, bronşită, răceală, constipație / diaree, erupții cutanate, infecții, răni minore, condiții sinusale, zoster, hemoroizi, infecții ale tractului urinar, arsuri la stomac, greaţă, inflamații ale pielii, dureri de gât, leziuni sportive, febră, dureri de cap, dureri articulare, afecțiuni minore pediatrice și multe alte boli care nu sunt de urgență.

Câte consulturi sunt incluse în abonamentul Telios?

Nelimitat. Consulturi telefonice, online și video

Vorbesc cu un medic adevarat?

Da. Consilierea medicală, indiferent dacă este video, telefonică, prin portalul Telios sau din aplicația mobilă, este realizată de către medici și alți specialiști (dieteticieni, kinetoterapeuți, psihologi).

Pot membrii familiei mele să utilizeze Telios?

Da. Membrii familiei dvs (rude de gradul I) beneficiează de aceleași servicii medicale de care beneficiați dvs., totul din confortul unui singur cont Telios. La cerere, partenerii de viață pot avea conturi Telios separate.

Dacă plec în străinătate, pot accesa serviciile de telemedicină din România?

Da.

Pot primi o rețetă în cadrul unei consultații la distanță?

Da. Atâta timp cât diagnosticul dvs. nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul vă poate prescrie electronic medicamentele. Rețetele printate sunt acceptate în perioada aceasta, de pandemie. Un pacient poate printa rețeta, merge cu ea la farmacie și își poate lua astfel medicametele prescrise.

Pentru mai multe răspunsuri despre serviciul medical Telios, accesează pagina de Suport.