ASISTENȚĂ BENEFICIARI
Orice nevoie ai, suntem tot timpul disponibili să te ajutăm.
Contacteză Centrul de Asistență dedicat în orice zi și la orice oră.
Echipa noastră te poate ajuta, orice nevoie ai avea.
Ne bucurăm să aflăm părerea ta despre ce am putea face mai bine.
Nu. În astfel de situații vă rugăm să sunați la servicul de Urgență 112.
Da. Consilierea medicală Telios este întotdeuna realizată de către medici și alți specialiști (dieteticieni, kinetoterapeuți, psihologi).
Echipa medicală Telios este formată din medici cu drept de liberă practică, membri ai Colegiului Medicilor din România.
Pentru a proteja cât mai bine datele pacienților, spre deosebire de alți furnizori de servicii medicale care folosesc platforme ușor de accesat de către persoane neautorizate, la Telios ne asigurăm că datele pacienților sunt în siguranță și de aceea folosim o platformă proprie. Platforma Telios este un sistem securizat de comunicare între pacient și medic. Datele rezultate din urma folosirii serviciului Telios sunt stocate pe teritoriul României.
Nimic din istoricul medical nu ajunge la angajator. Confidențialitatea actului medical este cu strictețe respectată, fără excepții. Statisticile trimise, nu fac posibilă corelarea unei informații medicale cu un beneficiar specific.
Telios lucrează cu un număr din ce în ce mai mare de asiguratori. Vă recomandăm să verificați cu asiguratorul dumneavoastră.
Afecțiunile obișnuite includ alergii, astm, bronşită, răceală, constipație / diaree, erupții cutanate, infecții, răni minore, condiții sinusale, zoster, hemoroizi, infecții ale tractului urinar, arsuri la stomac, greaţă, inflamații ale pielii, dureri de gât, leziuni sportive, febră, dureri de cap, dureri articulare, afecțiuni minore pediatrice și multe alte boli care nu sunt de urgență.
Da. Membrii familiei (rude de gradul I) beneficiază de aceleași servicii medicale de care beneficiați dumneavoastră, totul din confortul unui singur cont Telios. La cerere, partenerii de viață pot avea conturi Telios separate.
Da. Atâta timp cât diagnosticul dumneavoastră nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul vă poate prescrie electronic medicamentele. Rețetele printate sunt acceptate în perioada aceasta, de pandemie. Un pacient poate printa rețeta, merge cu ea la farmacie și își poate lua astfel medicametele prescrise.
Nu. De obicei, este necesar un consult în persoană pentru eliberarea acestor tipuri de documente.
Pe viitor, dorim să facilităm și această opțiune pentru dumneavoastră. Momentan însă, opțiunea de programare în clinică este limitată pentru anumite categorii de beneficiari. Ne puteți contacta pentru a afla dacă vă încadrați într-o astfel de categorie.
Imediat după apelare, veți fi preluat de către un asistent medical, care va efectua o scurtă anamneză, pe care o va transmite unui medic pentru ca acesta să cunoască toate detaliile legate de cazul dumneavoastră. După transmiterea anamnezei, asistentul vă apelează pentru a vă pune în legătură cu un medic.
După finalizarea anamnezei de către asistent, veți fi pus în legătură cu un medic în cel mai scurt timp posibil, de obicei în 15-30 minute.
Dacă patologia impune o altă specialitate decât cele oferite în mod normal telefonic sau dacă dorești să discuți telefonic cu un medic specialist, acest lucru se poate realiza în funcție de disponibilitatea medicilor colaboratori, și îți este comunicată de către asistent, în timpul apelului sau ulterior.
Da. În cazul consulturilor online, medicul are acces la profilul dumneavoastră medical, iar în cazul consulturilor telefonice, medicul revede istoricul dumneavoastră împreună cu asistentul medical.
La cerere, Telios va încerca în măsura posibilului să satisfacă acest tip de nevoi. Totuși, este bine de știut, că practica generală este de a avea un consult cu următorul medic disponibil.
Da.
Accesați portal.telios.ro/auth/login și completați datele dumneavoastră de logare.
Telios lucrează cu un număr din ce în ce mai mare de asiguratori. Vă recomandăm să verificați cu asiguratorul dumneavoastră.
Nelimitat. Consulturi telefonice, online și video.
Rețetele primite în urma consilierii medicale se găsesc accesând secțiunea Documente, din contul dumneavoastră de pacient.