Termeni și condiții generale 

Introducere

Bine ați venit la Telios Care SA („Compania”, „noi”).

Aceste Termeni și Condiții („Termeni”) guvernează utilizarea site-urilor noastre web situate pe www.telios.ro și pe portal.telios.ro (împreună sau individual „Serviciu”) operate de Telios Care SA.

Politica noastră de confidențialitate reglementează, de asemenea, utilizarea serviciului nostru și explică modul în care colectăm, protejăm și dezvăluim informațiile care rezultă din utilizarea dvs. a paginilor noastre web.

Acordul dvs. cu noi include acești Termeni și Politica noastră de confidențialitate („Acorduri”). Recunoașteți că ați citit și înțeles acordurile și sunteți de acord să fiți obligați de acestea.

Dacă nu sunteți de acord (sau nu puteți respecta) acordurile, atunci nu puteți utiliza Serviciul, dar vă rugăm să ne informați prin e-mail la support@telios.ro, astfel încât să putem încerca să găsim o soluție. Acești Termeni se aplică tuturor vizitatorilor, utilizatorilor și altor persoane care doresc să acceseze sau să utilizeze Serviciul.

Comunicări

Puteți renunța la primirea oricăreia sau a tuturor formelor de comunicare de la noi, urmând linkul de dezabonare sau prin e-mail la support@telios.ro.

Servicii de telemedicină

Consilierea medicală online și / sau telefonică și video reprezintă un serviciu din categoria telemedicinei, care permite interacțiunea medic-pacient în mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare. Serviciul de consiliere medicală online sau telefonic este disponibil ca o alternativă a consultațiilor în prezența pacientului în cabinetul medicului, nu își propune să înlocuiască consultul medical de specialitate și este limitat în ceea ce privește posibilitatea de diagnosticare.

Informațiile cu caracter medical furnizate de medici sunt date doar pe baza simptomelor pe care dumneavoastră le descrieți. Este răspunderea pacientului să ofere o descriere cât mai corectă și completă a simptomelor, a stării generale de sănătate, a medicației folosite sau a tratamentelor indicate de alți medici și neurmate în totalitate, a istoricului medical și a oricăror posibili factori externi cu care pacientul a intrat în contact (ex. persoane cu afecțiuni transmisibile, călătorii, substanţe de orice natură etc).

Având în vedere limitările tehnologice și legislative de la acest moment, accesarea acestui serviciu reprezintă declarația dumneavoastră că înțelegeți limitările serviciului de consiliere medicală telefonică și online astfel cum sunt explicate în acest document.

Având în vedere nivelul de confidențialitate și de securitate necesare accesării în siguranță a acestui tip de serviciu, consilierea medicală online este accesibilă doar prin intermediul contului individual Telios (contul de portal), atât în versiunea desktop, cât și mobil, iar consilierea medicală telefonică este accesibilă prin apelarea Telios la numărul de Call Center furnizat.

Consilierea medicală va fi oferită de către medicii Telios, în primul rând din cabinetele medicale aflate în clinicile în care își desfășoară activitatea și în cazuri speciale de la domiciliu, cu asigurarea confidențialității medic-pacient. Pacientul este, la rândul său, responsabil pentru asigurarea confidențialității în spațiul de unde accesează consultația.

Sesiunea de consiliere medicală video nu va fi înregistrată, și nici o imagine sau amprentă vocală nu va fi stocată de către Telios ca urmare a sesiunii de consiliere medicală online. Este interzisă înregistrarea acesteia de către pacient. În caz contrar, medicul va opri înregistrarea la momentul în care o va sesiza, reamintind pacientului interdicția. La o eventuală încălcare viitoare, pacientului i se va interzice accesul, fără a avea posibilitatea unei noi programări urmând a fi aplicabile regulile obișnuite pentru folosirea serviciilor Telios.

În cadrul sesiunilor de consiliere medicală telefonică discuția dintre medic și pacient este înregistrată în scopul evidenței informațiilor relevante din punct de vedere medical în fișa medicală a pacientului, iar aceste înregistrări sunt stocate pe o perioadă de maxim 3 ani, accesibile doar personalului medical autorizat. Toate datele consilierii medicale telefonice se găsesc în fișa pacientului, care poate fi accesată din portalul Telios. 

Consilierile medicale online și telefonice, fără prezența fizică a pacientului în cabinet, se pretează doar anumitor specialități medicale și prezintă anumite caracteristici, după cum urmează:

Se va putea oferi consiliere medicală doar pentru afecțiuni de gravitate cel mult medie, implicând o stare generală bună a pacientului, cu simptome cu debut recent, de până la câteva zile;

  • Se vor putea oferi de asemenea consiliere medicală după vizite anterioare, pentru interpretarea rezultatelor analizelor și eventual evaluarea modului în care afecțiunea se recuperează;

  • Consilierea medicală nu va putea implica un examen clinic complet (nu vor putea fi făcute măsurători ale semnelor vitale, nu vor putea fi obținute date clinice în urma palpării sau auscultației pacientului);

  • Este important de făcut diferența între medicină generală, specialitățile medicale și pediatrie. Astfel, în cazul pediatriei, se vor putea consilia o gamă mai largă de simptomatologii, care în cazul adulților pot fi indicii ale unor afecțiuni ce necesită investigații mai complexe ce necesită prezența pacientului în cabinetul medicului;

  • În funcţie de cele constatate de medic, consilierile medicale se vor putea finaliza fie cu recomandări simple cu instrucțiuni de urmat, fie cu recomandări pentru un consult clinic de specialitate sau investigații;

  • Medicul va putea emite rețete de tipul OTC si RX

  • Raportul medical al consilierii, inclusiv recomandările făcute la final, se vor/ va regăsi în istoricul medical al pacientului și va fi vizibil și în contul de portal al acestuia;

  • Pacientul este rugat să țină seama de recomandările făcute de medic și să nu le depășească. Medicul curant și Telios îşi declină orice răspundere în cazul în care pacientul nu urmează aceste recomandări. În cazurile în care recomandările efectuate în cadrul consilierii nu îmbunătățesc simptomele prezentate, pacientul are datoria de a solicita o nouă opinie. Dacă simptomele se agravează sau apar reacții adverse la medicamentele recomandate pacientul va apela serviciul de urgență 112 sau se va prezenta la Camera de Gardă.

Servicii de asistență medicală la domiciliu

Serviciile de asigurare a asistenței medicale la domiciliu reprezintă totalitatea măsurilor, acțiunilor și metodelor adoptate de asistentul medical specializat în sensul acordării asistenței medicale imediate, la cererea pacientului.

Serviciul de asistență medicală la domiciliu este disponibil ca o alternativă a adresării pacientului către serviciile de asistență medicală din cadrul unor departamente sau instituții medicale specializate.

Acest serviciu nu își propune să înlocuiască consultul medical de specialitate și nu se adresează situațiilor de urgență

Consultul medical la domiciliu (sincron sau asincron) va fi asigurat de către medicii Telios, în urma transmiterii de către asistentul medical a datelor obținute prin utilizarea dispozitivelor medicale sau în baza datelor rezultate din buletinele de investigații aflate anterior în posesia pacientului.

Serviciul de asistență medicală la domiciliu respectă același nivel de confidențialitate și de securitate necesare accesării în siguranță a acestui tip de serviciu.
Pacientul este, la rândul său, responsabil pentru asigurarea nivelului optim de siguranță în spațiul în care este desfășurată activitatea de asistență medicală.

Având în vedere limitările tehnologice și legislative de la acest moment, accesarea acestui serviciu reprezintă declarația dumneavoastră că înțelegeți limitările serviciului de asistență medicală la domiciliu, astfel cum sunt explicate în acest document.

Consultul la domiciliu nu va putea implica un examen clinic complet (nu vor putea fi făcute măsurători complete ale semnelor vitale, nu vor putea fi obținute date clinice în urma palpării sau auscultației pacientului, de către medic).

În funcţie de cele constatate de medic, consilierile medicale se vor putea finaliza fie cu recomandări simple cu instrucțiuni de urmat, fie cu recomandări pentru un consult clinic de specialitate sau investigații.

Pacientul este rugat să țină seama de recomandările făcute de medic și să nu le depășească. Medicul curant și Telios îşi declină orice răspundere în cazul în care pacientul nu urmează aceste recomandări.

Dacă simptomele se agravează sau apar reacții adverse la medicamentele recomandate, pacientul va apela serviciul de urgență 112 sau se va prezenta la Camera de Gardă.

Cumpărături

Dacă doriți să achiziționați orice produs sau serviciu pus la dispoziție prin intermediul Serviciului („Cumpărătură”), vi se poate solicita să furnizați anumite informații relevante pentru Cumpărăturile dvs., inclusiv, fără a se limita la, numărul dvs. de card de credit sau de debit, data de expirare a cardului dvs., adresa de facturare și informațiile de expediere.

Dvs. reprezentați și garantați că: (i) aveți dreptul legal de a utiliza orice carduri sau alte metode de plată în legătură cu orice achiziție; și că (ii) informațiile pe care ni le furnizați sunt adevărate, corecte și complete.

Putem utiliza serviciile terților în scopul facilitării plății și finalizării Achizițiilor. Prin trimiterea informațiilor dvs., ne acordați dreptul de a furniza informațiile acestor terți, sub rezerva Politicii noastre de confidențialitate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula comanda dvs. în orice moment, din motive inclusiv, fără a se limita la: disponibilitatea produsului sau serviciului, erori în descrierea sau prețul produsului sau serviciului, eroare în comanda dvs. sau alte motive

Ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula comanda dvs. în cazul în care este suspectată o fraudă sau o tranzacție neautorizată sau ilegală.

Concursuri și promoții

Orice concursuri sau alte promoții (în mod colectiv, „Promoții”) puse la dispoziție prin intermediul Serviciului pot fi reglementate de reguli separate de acești Termeni ai serviciilor. Dacă participați la promoții, consultați regulile aplicabile, precum și politica noastră de confidențialitate.

Metode de plată

În funcție de condițiile agreate, unele părți ale Serviciului pot fi facturate pe bază de abonament („Abonament (e)”). Veți fi facturat în avans în mod repetat și periodic („ciclul de facturare”). Ciclurile de facturare vor fi setate în funcție de tipul de plan de abonament selectat atunci când achiziționați un Abonament. 

La sfârșitul fiecărui ciclu de facturare, Abonamentul dvs. se va reînnoi automat în aceleași condiții, exceptând situația în care îl anulați sau Telios Care SA îl anulează. Vă puteți anula reînnoirea Abonamentului fie prin pagina de gestionare a contului online, fie prin contactarea echipei de asistență pentru clienți support@telios.ro.

Serviciile care se achiziționează cu plata per serviciu vor fi facturate imediat, iar prestarea serviciului va avea loc la data stabilită cu dumneavoastră.

O metodă de plată valabilă este necesară pentru a procesa plata pentru abonamentul dumneavoastră. Tranzacțiile noastre electronice sunt realizate prin intermediul serviciului de plată PayU SA, cu sediul în Poznań, str. Grunwadzka 186, cod poștal 60-166 Poznań, .

Veți furniza Telios Care SA informații de facturare exacte și complete, care pot include, dar fără a se limita la numele complet, adresa, statul, codul poștal, numărul de telefon și informații despre o metodă de plată valabilă. Prin trimiterea acestor informații de plată, autorizați automat Telios Care SA să perceapă toate taxele de Abonament suportate prin intermediul contului dvs. pe orice instrumente de plată.

În cazul în care facturarea automată nu are loc din orice motiv, Telios Care SA își rezervă dreptul de a înceta accesul dvs. la Serviciu cu efect imediat.

Probă gratuită

Telios Care SA poate, la discreția sa, să ofere un Abonament cu un proces gratuit pentru o perioadă limitată de timp („Probă gratuită”).

Vi se poate solicita să introduceți informațiile de facturare pentru a vă înscrie la proba gratuită.

Dacă introduceți informațiile de facturare atunci când vă înscrieți pentru încercarea gratuită, nu veți fi taxat de către Telios Care SA decât la expirarea probei gratuite. În ultima zi a perioadei de probă gratuită, cu excepția cazului în care ați anulat Abonamentul, vi se vor percepe automat taxele de Abonament aplicabile pentru tipul de Abonament selectat.

În orice moment și fără notificare, Telios Care SA își rezervă dreptul (i) să modifice Termenii de utilizare a ofertei de probă gratuită sau (ii) să anuleze o astfel de ofertă de probă gratuită.

Modificări de taxe

Telios Care SA, la discreția sa și în orice moment, poate modifica taxele de Abonament pentru Abonamente. Orice modificare a taxelor de abonament va deveni efectivă la sfârșitul ciclului de facturare actual.

Telios Care SA vă va furniza o notificare prealabilă rezonabilă cu privire la orice modificare a taxelor de Abonament pentru a vă oferi posibilitatea de a încheia Abonamentul dvs. înainte ca această modificare să devină efectivă.

Continuarea utilizării  Serviciului după modificarea taxei de Abonament constituie acordul dvs. de a plăti suma modificată a Abonamentului.

Conținut

Serviciul nostru vă permite să postați, să conectați, să stocați, să partajați și să puneți la dispoziție anumite informații sub formă de text, grafică, videoclipuri sau alte materiale („Conținut”). Sunteți responsabil pentru Conținutul pe care îl postați prin intermediul Serviciului, inclusiv legalitatea, fiabilitatea și caracterul adecvat al acestuia.

Prin publicarea conținutului pe sau prin intermediul Serviciului, Dvs. vă angajați și garantați că: (i) Conținutul este al dvs. (îl dețineți) și / sau aveți dreptul de a-l utiliza și dreptul de a ne acorda drepturile și licența, astfel cum sunt prevăzute în acești Termeni și (ii) că postarea Conținutului dvs. pe sau prin intermediul Serviciului nu încalcă drepturile de confidențialitate, drepturile de publicitate, drepturile de autor, drepturile contractuale sau orice alte drepturi ale oricărei persoane sau entități. Ne rezervăm dreptul de a rezilia orice cont pentu care s-a constatat o încalcare a dreptului de autor.

Vă păstrați toate drepturile asupra oricărui Conținut pe care îl trimiteți, îl postați sau îl afișați pe sau prin intermediul Serviciului și sunteți responsabil pentru protejarea acestor drepturi. Nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate pentru Conținutul dvs. sau pentru orice postări ale terților prin Serviciu. Cu toate acestea, prin publicarea conținutului folosind Serviciul ne acordați dreptul și licența de a utiliza, modifica,  reproduce și distribui un astfel de conținut pe și prin intermediul Serviciului. Sunteți de acord că această licență include dreptul de a face conținutul dvs. disponibil pentru alți utilizatori ai Serviciului (Doctori, Asistenți Medicali și Specialiști), care pot utiliza și Conținutul dvs. pentru a vă oferi sfatul profesional, atunci când îl solicitați.

Telios Care SA are dreptul, dar nu obligația de a monitoriza și edita tot conținutul furnizat de utilizatori.

În plus, conținutul găsit pe sau prin intermediul acestui serviciu este proprietatea Telios Care SA sau este utilizat cu permisiunea acestuia. Nu puteți distribui, modifica, transmite, reutiliza, descărca, reposta, copia sau utiliza conținutul menționat, indiferent dacă este în întregime sau parțial, în scopuri comerciale sau pentru câștig personal, fără permisiunea în scris expresă din partea noastră.

Utilizări interzise

Puteți utiliza Serviciul numai în scopuri legale și în conformitate cu Termenii. Sunteți de acord să nu utilizați Serviciul:

  •  În orice mod care încalcă orice lege sau reglementare națională sau internațională aplicabilă.
  •  În scopul exploatării, vătămării sau încercării de a exploata sau dauna minorilor în orice fel, expunându-i la conținut inadecvat sau altfel.
  •  Pentru a transmite sau procura trimiterea oricărui material publicitar sau promoțional, inclusiv orice „mail junk”, „scrisoare de lanț”, „spam” sau orice altă solicitare similară.
  • Pentru a înlocui sau încerca să se substituie Companiei, unui angajat al Companiei, unui alt utilizator sau oricărei alte persoane sau entități.
  • În orice mod care încalcă drepturile altora sau în orice fel este ilegal, amenințător, fraudulos sau dăunător sau în legătură cu orice scop sau activitate ilegală, frauduloasă sau dăunătoare.
  • Pentru a vă angaja în orice altă conduită care restricționează sau inhibă utilizarea sau desfășurarea de către oricine a Serviciului sau care poate dăuna sau aduce prejudiciu de imagine Companiei sau utilizatorilor Serviciului.

 

În plus, sunteți de acord să nu:

  • Utilizați Serviciul în orice mod care ar putea dezactiva, supraîncărca sau deteriora Serviciul sau interfera cu utilizarea serviciului de către orice altă parte, inclusiv capacitatea lor de a se angaja în activități în timp real prin intermediul Serviciului.
  • Utilizați orice robot, păianjen sau alt dispozitiv automat, proces sau mijloace pentru a accesa Serviciul în orice scop, inclusiv monitorizarea sau copierea oricărui material din Serviciu.
  • Utilizați orice proces manual pentru a monitoriza sau copia oricare dintre materialele de pe Serviciu sau pentru orice alt scop neautorizat fără acordul nostru scris anterior.
  • Folosiți orice dispozitiv, software sau rutină care interferează cu funcționarea corectă a Serviciului.
  • Introduceți viruși, cai troieni, viermi, bombe logice sau orice alt material care este dăunător sau dăunător tehnologic.
  • Încercați să obțineți acces neautorizat la, să interferați, să deteriorați sau să perturbați orice părți ale Serviciului, serverul pe care este stocat Serviciul sau orice server, computer sau bază de date conectat la Serviciu.
  • Lansa împotriva sistemului un atac de refuz de serviciu sau un atac de refuz de serviciu distribuit.
  • Luați orice măsură care poate deteriora sau falsifica ratingul Companiei.
  • În orice alt mod, încercați să interferați cu funcționarea corectă a Serviciului.

Analiza datelor

Putem utiliza furnizori de servicii terți pentru a monitoriza și analiza utilizarea serviciului nostru în mod anonimizat, fără împărtășirea de informații personale sau medicale.

Utilizare de către minori

Serviciul este destinat numai pentru acces și utilizare de către persoane fizice cu vârsta de cel puțin 18 ani. Accesând sau utilizând Serviciul, garantați și declarați că aveți cel puțin 18 ani (18) ani și cu autoritatea, dreptul și capacitatea deplină de a încheia acest acord și de a respecta toți termenii și condițiile din Termeni. Dacă nu aveți cel puțin 18 ani (18) ani, vi se interzice accesul și utilizarea serviciului.

Conturi

Când creați un cont cu noi, garantați că aveți peste 18 ani și că informațiile pe care ni le furnizați sunt corecte, complete și curente în orice moment. Informațiile inexacte, incomplete sau învechite pot duce la încheierea imediată a contului dvs. pe Serviciu.

Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității contului și a parolei dvs., incluzând, dar fără a se limita la restricția accesului la computer și / sau cont. Sunteți de acord să acceptați responsabilitatea pentru toate activitățile sau acțiunile care apar sub contul și / sau parola dvs., indiferent dacă parola dvs. este cu Serviciul nostru sau un serviciu terț. Trebuie să ne anunțați imediat după aflarea oricărei încălcări de securitate sau utilizare neautorizată a contului dumneavoastră.

Nu puteți utiliza ca nume de utilizator numele unei alte persoane sau entități sau un nume care nu este legal disponibil pentru utilizare, un nume sau marcă care este supusă oricăror drepturi ale altei persoane sau entități decât dvs., fără autorizarea corespunzătoare. Nu puteți utiliza ca nume de utilizator niciun nume care este ofensator, vulgar sau obscen.

Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul, de a închide conturile, de a elimina sau de a edita conținutul sau de a anula Cumpărăturile la discreția noastră.

Proprietate intelectuală

Serviciul și conținutul original (cu excepția Conținutului furnizat de utilizatori), caracteristicile și funcționalitatea sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Telios Care SA și a licențiatorilor săi. Serviciul este protejat de drepturi de autor, mărci comerciale și alte legi din țări străine. Mărcile noastre comerciale nu pot fi utilizate în legătură cu niciun produs sau serviciu fără acordul scris prealabil al Telios Care SA.

Politica privind drepturile de autor/de proprietate intelectuală

Respectăm drepturile de proprietate intelectuală ale altora. Politica noastră este să răspundem la orice afirmație potrivit căreia Conținutul postat pe Serviciu încalcă drepturile de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală („încălcarea”) oricărei persoane sau entități.

Dacă sunteți deținător de drepturi de autor sau sunteți autorizat în numele unei alte persoane și considerați că lucrarea protejată prin drepturi de autor a fost copiată într-un mod care constituie încălcare a dreptului de autor, vă rugăm să trimiteți revendicarea dvs. prin e-mail la support@telios.ro, cu subiectul: „Încălcarea drepturilor de autor” și includeți în revendicarea dvs. o descriere detaliată a presupusei încălcări așa cum este detaliat mai jos, la „Notificarea DMCA și procedura pentru revendicările de încălcare a drepturilor de autor”

Puteți fi tras la răspundere pentru daune (inclusiv costuri și onorarii avocațiale) pentru prezentare greșită sau pretenții de rea-credință cu privire la încălcarea oricărui Conținut găsit pe și / sau prin Serviciu pe drepturile de autor.

Raportarea erorilor și feedback

Ne puteți furniza fie direct la support@telios.ro, fie prin intermediul site-urilor și instrumentelor terților cu informații și feedback cu privire la erori, sugestii pentru îmbunătățiri, idei, probleme, reclamații și alte aspecte legate de Serviciul nostru („Feedback”). Recunoașteți și sunteți de acord că: (i) nu veți păstra, dobândi sau afirma niciun drept de proprietate intelectuală sau alt drept, titlu sau interes în sau despre feedback; (ii) Compania poate avea idei de dezvoltare similare cu feedbackul; (iii) Feedback-ul nu conține informații confidențiale sau informații de proprietate din partea dvs. sau a oricărui terț; și (iv) Compania nu are nicio obligație de confidențialitate cu privire la Feedback. În cazul în care transferul dreptului de proprietate către Feedback nu este posibil datorită legilor obligatorii aplicabile, acordați Companiei și filialelor sale un drept exclusiv, transferabil, irevocabil, gratuit, sub-autorizat, nelimitat și perpetuu la utilizare (inclusiv copierea, modificarea, crearea de lucrări derivate, publicarea, distribuirea și comercializarea) Feedback în orice mod și în orice scop.

Link-uri către alte site-uri web

Serviciul nostru poate conține legături către site-uri sau servicii web ale unor terți care nu sunt deținute sau controlate de Telios Care SA.

Telios Care SA nu are niciun control și nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile site-urilor sau serviciilor web ale unei terțe părți. Nu garantăm ofertele acestor entități / persoane sau site-urile lor web.

Vă recomandăm cu tărie să CITIȚI TERMENII SERVICIILOR ȘI POLITICILOR DE PRELUCRARE A DATELOR A ORICĂRUI SITE sau SERVICIU WEB OFERIT DE ALTE PĂRȚI.

Închiderea contului

Vă putem închide sau suspenda contul și accesul la Serviciu imediat, fără notificare prealabilă sau răspundere, dacă se constată încălcarea acestor Termeni. Închiderea contului în perioada de 15 zile calendaristice de la achiziționarea abonamentului, la inițiativa Telios Care, va avea ca efect restituirea integrală a contravalorii abonamentului.

Dacă doriți dumneavoastră să închideți contul, vă rugăm să ne scrieți la adresa de email customer-support@telios.ro, sau să sunați la numărul de asistență pe care îl găsiți afișat în contul de utilizator Telios Care.

Toate prevederile Termenilor care, prin natura lor, ar trebui să supraviețuiască rezilierii, vor supraviețui încetării, inclusiv, fără limitare, prevederi de proprietate, exonerări de garanție, indemnizație și limitări ale răspunderii.

Rezilierea abonamentului. Returul contravalorii serviciilor

În temeiul legii, aveți dreptul de a rezilia abonamentul fără justificare și fără plata nici unor penalități în termen de 15 zile calendaristice de la achiziționarea abonamentului, cu restituirea integrală a contravalorii abonamentului.

În cazul în care veți utiliza servicii din cadrul abonamentului în perioada de 15 zile calendaristice de la achiziție, vă veți pierde dreptul de retragere cu restituirea sumei achitate.

Acceptarea Termenilor și Condițiilor reprezintă acordul dumneavoastră și confirmarea că ați luat act de pierderea dreptului de retragere în cazul utilizării serviciilor în perioada de 15 zile de la activarea abonamentului.

Pentru serviciile achiziționate în afara abonamentului (ex. Vizite la Domiciliu), clientul poate decide să renunțe la prestarea serviciului cu minimum 12 ore înainte de momentul ales pentru prestarea serviciului, beneficiind de returul integral al sumei achitate pentru serviciul respectiv. În caz contrar, acesta nu mai poate solicita returul sumei achitate. În schimb, are dreptul de a solicita reprogramarea prestării serviciului respectiv.

Clientul trebuie să notifice Telios Care despre decizia de renunțare sau reprogramare prin intermediul unui email către home-visits@telios.ro sau customer-support@telios.ro, sau apelând numărul de telefon aferent centrului de asistență afișat în contul de utilizator Telios.

Legea guvernantă

Acești Termeni vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legile din România, care reglementează legea aplicabilă Acordului fără a ține cont de dispozițiile sale privind conflictul de legi.

Nerespectarea vreunui drept sau prevedere a acestor Termeni nu va fi considerată o renunțare la aceste drepturi. În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni este considerată ca fiind invalidă sau neaplicabilă de către o instanță, celelalte dispoziții ale acestor Termeni vor rămâne în vigoare. Acești Termeni constituie întregul Acord dintre noi cu privire la Serviciul nostru și înlocuiesc orice acorduri anterioare pe care le-am fi putut avea între noi cu privire la Serviciu.

Modificări ale condițiilor

Putem modifica Termenii în orice moment prin publicarea termenilor modificați pe acest site. Este responsabilitatea dvs. să revizuiți periodic acești Termeni.

Utilizarea dvs. continuă a Platformei după publicarea Termenilor revizuiți înseamnă că acceptați și sunteți de acord cu modificările aduse. Este de așteptat să verificați frecvent această pagină, astfel încât să fiți la curent cu orice schimbare, deoarece acestea sunt obligatorii pentru dvs.

Prin continuarea accesului sau utilizării Serviciului nostru după ce modificările devin efective, sunteți de acord să fiți sub incidența noilor termeni. O neacceptare a noilor termeni va avea ca efect închiderea/ suspendarea contului dvs.

Renunțarea și separabilitatea

Nicio renunțare de către Companie la orice termen sau condiție prevăzut în Termeni nu va fi considerată o renunțare ulterioară sau continuă la un astfel de termen sau condiție sau o renunțare la orice alt termen sau condiție și orice nerespectare a Companiei de a-și afirma un drept sau o dispoziție în conformitate cu Termenii trebuie să nu constituie o renunțare la un astfel de drept sau dispoziție.

Dacă vreo dispoziție a Termenilor este deținută de o instanță sau un alt tribunal de jurisdicție competentă pentru a fi invalidă, ilegală sau nerespectabilă din orice motiv, o astfel de prevedere este eliminată sau limitată în măsura minimă, astfel încât dispozițiile rămase din Termeni să continue a fi în vigoare deplină și deplin efect.

Recunoaștere

PRIN UTILIZAREA SERVICIULUI SAU A ALTOR SERVICII OFERITE DE NOI, AFIRMAȚI CĂ AȚI CITIT ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII ȘI ACCEPTAȚI SĂ VĂ SUPUNEȚI LOR.

Contactați-ne

Vă rugăm să trimiteți feedback, comentarii, cereri de asistență tehnică prin e-mail: support@telios.ro.